( jurinaz | 2017. 05. 22., h – 17:26 )

Amikor a nézettségi adatokat leközlik, akkor csatorna- és műsor nézettségeket közölnek.
És az audio jelben igen nagy valószínűséggel meglévő egyéb infók mellett simán el tudom képzelni, hogy akár minden egyes reklámnak van saját azonosítója.
Amit felvetettél azokról az ultrahangos hallgatózó programokról arra nem is gondoltam, mégpedig, hogy a megrendelő akár minden egyes reklámra megkaphatja a PONTOS korrigált nézettséget. Vagyis, hogy maradt-e a tv az adott csatornán vagy elkezdtek szörfölgetni.
Persze a "kimentem slózira" probléma még megmaradt, de nem vagyok reklámozó, a könnyeimmel nem küzdök.
Majd a teljesen pontos mérés akkor valósul meg, amikor az 1984 c. filmben is bemutatott tv-t szerelik be kötelező jelleggel minden háztartásba.

No de kicsit kezdek elkanyarodni a hangos reklám témától.