( imrefi | 2017. 05. 09., k – 16:54 )

Sziasztok, Rohács Imre vagyok az EZIT-től.

Szeretnék pontos információkkal szolgálni a mai, általatok is említett hálózati problémával kapcsolatban. Ezeket az információkat egyébként minden ügyfelünk számára e-mailben is megküldtük.

A hiba leírása:
A problémát a belső gerinchálózatunk meghibásodása okozta: ma délelőtt a Róbert Károly körút felújításán dolgozók az ott haladó optikai kábelt megsértették, így a kábelben száltörés következett be. Emiatt a két adatközponti helyszínünk között megszűnt az összeköttetés. Erre az esetre a két helyszín hálózata fel lett készítve, a helyi routerek terv szerint ilyenkor automatikusan önálló, független üzemmódra állnak át. Ez az átállás ma délelőtt nem történt meg automatikusan, a hiba feltárása után manuálisan állítottuk át a hálózatot az alternatív, önálló üzemmódra, az automata átállás hibáját még vizsgáljuk.

Természetesen megteszünk minden szükséges módosítást, fejlesztést, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló hiba.

Mindenkitől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.