( snee | 2017. 05. 06., szo – 16:13 )

Tegnap 2 orat basztam el az adategyeztetessel...
Külföldön elek de van 2 feltöltös kartyam mert ugye magyar bankoknak stb csak magyar szamot lehet megadni netbankban 2017ben...

Minekutan nem ment az online egyeztetes bementem telekom üzletbe h majd jol megmutatom szemelyim elismerem h a ket szam az enyem es rendben lesz.
Ez nem eleg nalam kell lennie a telefonnak amire smst küldenek es majd azt bepötyögi az ügyintezö ugyanabba a formba amit en online csinalnek otthonrol. WTF??? ez egy vicc. Sajnos komolyan gondoltak... Kartyak nem voltak epp nalam... Oke megnezettem h adataim rendben vannak e mert akkor megegyszet megprobalom otthonrol... Minden ok. Persze a szar online rendszerük mindent pirosnak mutatott, mindent nem csak azt az adatot amit nem fogad el. Ez nem bug hanem feature. Vegül 1 ora zenehallgatas utan telefonon sikerült elintezni az egyeztetest. Ugy volt h küldenek smst es emailt h minden ok. persze semmi nem jött. az tuti h egy fillert nem fogok többet naluk elkölteni mert igy megszopattak, megyek masik szolgaltatohoz...