( Aadaam | 2017. 03. 27., h – 22:06 )

Tanulmány: rendszerint minden ügyfélnek van egy saját drive foldere, amit ő csak read-only lát, nekünk a programjaink viszont közvetlen beléjük mentenek. Van, hogy ennek csak egy részét látja (pl. Public), esetleg csak kilinkelünk belőle, az átadás technikai okokból gyakran nem ebben zajlik, viszont a projekt végén így nincs azzal hiszti, hogy minden fájlt megkapott-e (igen)

A meetingeket a gCalendar intézi, ezt mi share-eltük egymás közt, azaz tudjuk ki mikor busy. Mondjuk mi alapvetően az officeless irodában hiszünk (még sose fizettem annyit teaházban mint egy coworking space-ben és nem érzem hogy bármi pluszt nyújtana)

Munkaidőt a toggle mér.

Egy csomó dolgot (sales pipeline pl) trello-ban vezetünk.

A projektjeinket ha nem a saját trello-nk meg a cuccaink beépített projektkezelői (inVision pl.), vagy speckó grafikai projektkezelő (pl. TrackDuck) kezel akkor jira vagy asana, sajnos ez nálunk ügyfélspecifikus, de nyilván nem fogjuk a KKV-k projektjeit Jira-ban kezelni, meg nyilván nem fogjuk a nagyvállalatokét Trelloban.

CRM-et nem vezetünk mi konkrétan (ill. ami van az egy trello-alapú board), de ügyfelek béta programjait ZohoCRM, miniCRM, ZenDesk hivatott kezelni.

a GMailből egy klikkel tudunk a megfelelő gDrive folderbe menteni akár mobilról is, ezzel nem szokott gond lenni.

Számlázás integráció nincs, a mi forgalmunknál ez még nem indokolt, a billingo tökéletesen tudja, mire mennyit szoktunk kiszámlázni, benne van az ügyfél adata is, 3 karaktert beírok így ügyféladat autocomplete, aztán 2 karaktert a tételhez, átírom a darabszámot, egy klikkel kiküldi az ügyfélnek és még csipog is ha nem fizetett, szóval mi azzal elvagyunk.

Annyi hogy a felületek egy része angol, de trello-hoz van magyarítás, CRM-ből mi olyan projektben ahol volt magyar-only munkatárs ott miniCRM-et használtunk.