( Aadaam | 2017. 03. 27., h – 21:55 )

Mail/domain: gApps - rögtön van office-od is meg felcsatolható hálós drive-od, csomó cucc jól integrálódik vele alapból
CRM: Zoho (miniCRM ha specifikusan magyart akarsz) - én mondjuk excelben tartom de ez saját para
Számlázás: billingo (sok a szamlazz.hu -s, de mi billingo)
Projekt kezelés: saját az Trello, ügyfelek Asana-n és Jira-n (META-INF-et ajánlom mint integrátort)
Ticketing rendszer: CRM-eknek része, ZenDesk, valami miniCRM-ben is van (valami Jira plugint egyszer csináltak hozzá valakik)
Szerződések: üdvözöl a Google Docs. Valami okostelós progi, bár az én scannerem tol PDF-et is
Egyéb belső doksik: ebből nálunk káosz van formátumilag (.sketch, Axure .rp, marvel protók, proto.io protók, stb) de főleg gDrive
Egyéb bejövő doksik: gDrive

Ezen kívül még Confluence-et használunk doksikra, de az megint azért van, mert a mi jellegű doksijainkat az jobban tudja.

Az aláírt papírok meg mennek a könyvelőnek dobozban, tárolgassa ő.