Office365 - egy hónap ingyen, kipróbáltam.
Egy ismerősömnek gondja volt valamivel, regisztráltam egy saját előfizetést tesztelni, bankkártya adatokkal ahogy kell.
Jól megnéztem, eljátszogattam vele, segítettem a havernak, majd elegánsan elfelejtkeztem róla.
Két hónapra rá jött az értesítés emailen, hogy leemelték az éves előfizetés díját a kártyáról.
Tehát az egy hónap ingyenes időszak után egy hónapja ketyegett már a fizetős időszak és utána terhelték meg a kártyát.
Beléptem az oldalra, hogy én akkor ezt most szépen lemondom. Lelkiekben felkészültem egy kisebb pengeváltásra is a support-al, de erre nem került sor.
- előfizetés lemondása -> katt
- az éves előfizetésből még 91% van hátra, biztos lemondod? -> katt
- felfüggeszted a szolgáltatást vagy visszautaljuk a pénzt? -> ide vele, utaljátok vissza -> katt
- kár, hogy elmész, a fennmaradó egyenleget visszautaltuk -> pápá
Ezen a ponton úgy voltam vele, hogy egye fene, egy havi díjat buktam, nem a világvége, én voltam hülye, hogy elfelejtettem.
A naptáramban volt emlékeztető, de elsiklottam felette.
3 nap múlva jött a meglepetés, hogy nem 91%-ot utaltak vissza, hanem 100%-t, a teljes éves előfizetés díját.
Gondolom látták, hogy valóban nem használtam a szolgáltatást, de lehet hogy egyszerűen visszautalják mindenkinek, aki elég hamar reagál.
Összességében nagyon pozitív élmény volt ügyfélként. Ha szívóztak volna, akkor tuti nem megyek vissza.
Így viszont nem maradt bennem tüske. Az MS tudja nagyon jól, hogy ez többet számít, mint az a pár dollár, amit esetleg legombolhattak volna rólam.