( Atis89 | 2017. 01. 20., p – 09:56 )

Az ügyfélszolgálatukat kifejezetten gyűlölöm. Havonta egy kisebb vagyont költök el náluk, cserébe nem lehet őket telefonon elérni "Telefonszámaink (csak automata tájékoztatás...)".
Megírtam nekik a kérdésemet, helyette kaptam egy sablonos választ, ami nem volt válasz a kérdésemre (ráadásul több alkalommal is volt már ilyen, de biztosan csak problémás ügyfél vagyok)

Amit még nagyon utáltam, hogy minden bejelentkezéskor nyomták a pofámba, hogy ajánljam őket 10 ismerősömnek ("Az információ sütiben (cookie) tárolódik az Ön számítógépén. Ha az ajánló képernyő a következő bejelentkezésekor is megjelenik, kérem ellenőrizze böngészője süti-beállításait"). Én kérek elnézést, hogy gyakran ürítem a cookie-kat vagy több gépről is használom a rendszert. Miért nem lehet szerver oldalon tárolni, hogy nem akarom többet ajánlgatni? Fizetek egy szoftverért és bejelentkezésekkor még reklámot is kell néznem. Köszi!

De számlázni amúgy lehet vele havonta pár alkalommal, ha csak annyi az igény.