Hát ez az, sehogy. Már lentebb írtam erről, hogy nem kell reklámozni, hogy emailben küldött PDF-ből nyomtattad ki a számlát. Azt kell mondani, hogy kaptad postán vagy személyesen. Tehát ha te kapsz így egy számlát emailben, akkor ne mondd azt ellenőrzéskor, hogy emailből nyomtattad ki.
Viszont ha webáruházad van és mindenféle vevőnek számlázol, és egyszer mondjuk próbavásárlásra kerül a sor, akkor ugye már nem túl jó, ha ellenőrnek ilyen emailes PDF számlát küldesz, tehát továbbra sem jó ez a megoldás.
Ha te így emailben küldözgeted a nem hiteles PDF-et amit kiállítottál, akkor minden felelősséget a vevődre hárítasz át, az meg ugye nem szép dolog a vevőddel szemben. Tehát ha nem akarsz kitolni a saját vevőiddel, akkor e-számlát küldesz nekik, vagy postán papír számlát.
mert ugye neked könnyű, nálad ott van szépen a papír számla, amit kinyomtattál azonnal a programból, a vevődnek meg odaadod szépen a bizonyítási kényszert, hogy az emailes számla hitelességét és sértetlenségét bizonyítsa, amit nem fog tudni...
Tehát ez a távszámla csak arra jó, hogy megszívasd a vevőid.