Egy utolsó próbát teszek, hogy te megértsd mi a probléma. Igen, az autók egyre gyorsabbak, biztonságosabbak, jobb az úttartásuk, rövidebb a fékútjuk és Németországban van közlekedési kultúra sebességkorlát nélkül is.
Csakhogy a KRESZ egy rendszer, a sebességkorlát és a jobbra tartás összetartozik, nem lehet csak az egyiket figyelembe venni. Kétfajta sofőr van, az egyik a sebességhatáron halad, a másik alatta. Te megérkezel a külső sávban a 90-es tempójú Skoda mögé, benézel a tükörbe 0.1 másodpercre és mivel szabad a belső sáv, megkezded az előzést 130-al, nem számítasz rá, hogy bárki a nyakadba ér ilyenkor.
Németországban annyi a különbség, hogy 1-2 másodpercig is sasolod a tükröt előzés előtt, hogy meghatározd a belső sávban jövők sebességét és ha ideálisnak tekinted a körülményeket az előzésre, akkor is tudod, hogy esetleg akit a tükörben láttál mindjárt lehúzódik mert jön valaki mögötte gyorsabban és te is mehetsz vissza azonnal. Erre nincs és nem is kell, hogy be legyen állva a magyar pályán autózók agya, ettől te csak idegesebb leszel, mert nem engednek haladni rendesen (fokozott balesetveszély, ha villogsz is, akkor stresszeled a forgalom többi résztvevőjét), de igazad semmiképp nem lesz.