( zeller | 2016. 04. 12., k – 09:48 )

Internetes vásárlás esetén reklamáció, kivizsgálás, és esélyes, hogy visszakapod a zsét.

Paypass-hoz a rádiós azonosításhoz szükséges adatokat kell a kártyából kinyerni, ami "picit" bonyolultabb, cserébe lezárt borítékon keresztül is felismerhető, hogy abban egy pp-os kártya van. A pp-os tranzakcióval kapcsolatban is reklamálhatsz.

Azt is jó tudni (ez egy halovány tapasztalat, majd megkérdezek kártyás ismerősöket), hogy egyelőre úgy tűnik, adott kártya - POS relációban korlátozott a contactless tranzakciók száma - néhány után szól a POS, hogy tessen bedugni/lehúzni - és ekkor már összegtől függetlenül kéri a PIN-t.

Egyféle tranzakció van, amivel kapcsolatban reklamációnak helye nincs, illetve helyből elutasítja a bank: amennyiben a tranzakció a PIN felhasználásával történt.