En nem tudom, hogy szabalysertes volt-e vagy nem. Ha az lett volna akkor az elso autot kellett volna megallitani, nem a sor kozepebol kihuzni egyet. A romanoknal meg mindegy milyen a rendszam, ott mindenkit megszivatnak, mivel ok ebbol elnek. Csak azok nem jutnak bajba, akiknek ismeretseguk van. Lattam mar 60-al kozlekedo Logan-os oregembert fizetni, mig a mellette jokora sebesseggel halado luxuslimuzinok lattara a rendor hatat forditott.
A magyar rendszamu autot a roman mas indokbol bactatja, szerinte minden magyar nemzeti es tortenelmi ellensege a roman nemzetnek, amig magyar el es lelegzik ezen a bolygon, addig nekik felni kell. Legujabb felmeresek szerint Romania legnagyobb ellensege Magyarorszag.
Romaniat nem kellene Magyarorszaghoz hasonlitani, habar az utobbi idoben a magyar uthalozat egyre rosszabb allapotu, megis van elegge jo utrendszer es autopalyahalozat, amit tovabb kellene fejleszteni, nem pedig ilyen kamerarendszerekbe verni a penzt. Ezek a rendszerek soha nem fogjak megelozni a baleseteket es a gyorshajtast. Aki eddig szabalyosan kozlekedett az ezutan is ugy fog, aki meg nem, az megtalalja a modjat annak hogy ezutan is szabalytalankodjon (adatbazis, radarblokkolo, rendszamfolia, stb.), egy tokreszeget vagy egy baratnojenek bizonyitani akaro BMS Schumachert meg nem fog erdeklni a kameras megfigyelorendszer. A kerulout tobbet er, mint egy ilyen kamera, amit mint mar irtam, elobb-utobb vagy ellopnak vagy tonkretesznek. Nem lehet minden muszer melle ort allitani. Ezek a rendszerek egyetlen egy cellal vannak kiepitve: az allamkassza lyukait foltozgatni. Az, hogy en letoltom az adatbazist nem jelenti azt, hogy szabalytalakodni akarok, egyszeruen figyelmeztet arra, hogy ahol kamera van fokozott figyelemmel vezessek es jobban kinyissam a szemem,
--
FeZo