( ironcat | 2016. 03. 08., k – 09:31 )

Nem fogalmaztam pontosan. Ugyan a Postát emeltem ki, de ez a többire is vonatkozik. A lényeg a szubjektív rész lett volna. Tehát ne arra várjunk, hogy valaki (külföld) megoldja helyettünk a problémát, hanem itthon tegyenek valamit az ügy szereplői.

Jelenlegi probléma: Az országba érkező csomagok nyomkövetése problémás, mert nem lehet tudni, hogy ki fogja itthon kézbesíteni.

Egyszerű megoldás, amihez nem kell az EU: Magyar törvény előírja, hogy minden magyar futárcég köteles továbbítani a csomag eredeti szállítójának a csomagra vonatkozó információkat. Esetleg törvény sem kellene, csak tisztességes liberalizáció, és akkor talán maguktól megoldódnának a problémák. Tapasztalatom szerint, az eredeti szállító mindig megjeleníti azt az információt, amit a magyar cégtől (igen, legtöbbször a Postától) kap. Így külső segítség nélkül megoldható lenne a probléma, mert ebből az is kiderülne, hogy itthon ki szállítja házhoz.

Legutolsó tapasztalatom: Csomag beérkezik az országba, de ennek ténye hamarabb jelenik meg az USPS nyomkövetési oldalán, mint a magyar oldalon. Megkapom a csomagot dél körül, majd kb. 5 órával később megjelenik az információ az USPS-nél, és újabb 2 óra múlva a hazai rendszerben is. Az már csak hab a tortán, hogy a nyomkövetési rendszerek szerint reggel 9-kor kaptam meg a csomagot.

Tapasztalataim szerint ennek a büdös halnak a feje a határokon belül van. Sőt, úgy tűnik, hogy több feje is van. Tehát nem csak a Posta sáros az ilyen ügyekben.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-