"Az eladott példányszám nem méri a játék költségvetését.
Bizony, attól AAA valami, mert egy cég hajlandó volt sok-sok pénzt beleölni abba, hogy kiadja."
Vagy mégis. Star Citizenről hallottál? Az úgy lett indie játékból AAA játék (eddig) 100 millió dollár feletti költségvetéssel, hogy még bőven a megjelenése előtt nagyon sokan pénzt adtak rá KS-en, majd a kampány végével azóta is folyamatosan vásárolják. Így az eredeti tervekkel szemben sokkal ambiciózusabb játék készül, az eddigi AAA játékokat is zárójelbe téve. Egyébként Linuxra is meg fog jelenni.
"A Disney is csinált csomó bukott blockbuster filmet: ráköltenek rengeteget, és orbitális bukás lesz belőle. Például Lone Ranger, John Carter. Nagyköltségvetésű, hatalmas színészgárdát megmozgató filmek, mégis orbitális bukás."
Te pedig a filmeket kevered a játékokkal. Disney történetesen pont casual játékokban nyomul.
"Te összekevered a népszerűt az AAA-val. Candy Crush Sagat többet játszanak, mint Terrariat, mégsem AAA game. És fut Linuxon."
Terraria itt a Népszerű indie játékok között szerepel.
Te nem akarod megérteni a casual - indie - AAA játékok közötti különbségeket. Hint: Nem attól lesz AAA egy játék, hogy rajta van egy EA vagy Activision logó.
" Lehet attól még eladhatatlan fos is."
Na ebben igazad van.