( aga_et | 2016. 01. 02., szo – 03:11 )

Kijavítalak, nincs igazad. Azt bizonyítottam, hogy nem futnak alacsonyabb teljesítménnyel a játékok Linux alatt, ahogyan az arstechnika cikke alapján sok oldal állítja. Midegy mennyire alacsony a gépigénye, attól még valós értékeket mutat a futtatása. Linuxos telefonomon 70 fps körül fut a Half-Life 1. Annak is alacsony a gépigénye, viszont a vele egyidős Tomb Raider 1 kb. 30-ra képes. A port minősége ugye;
A Mordor egy hulladék port, ami valszeg egy sima wine-t használ, így annyira releváns mintha Playstationt emulálnánk egy Mac-en. A realtime DX to OGL konvertálás sokat kivesz a processzor teljesítményéből, és nagyjából bármelyik átlag Linux user képes lett volna ugyanezt ugyanígy elindítani az ostoba 'portolás' cimke nélkül is. A Metro-ról viszont nem ezt hallottam. Amit meg tudok majd még nézni az a Witcher 2 és talán az utolsó, ha abból is kijön a natív Linux port, ezek nem Valve termékek. Nem várok gyengébb eredményt. Visszaemlékezve, az Unreal meg a Quake motoros cuccokkal sem voltak annak idején gondok, pedig hírben sem létezett még a milliókat Linuxgamingbe ölő cég, vagy akár a Steam.
No meg jelenleg az OGL többet tud mint a DX, így eleve értelmetlen sírni azért mert az utóbbi nincs Linux alá. A Valve kommunikációja a témában a nulla felé konvergál, semmit nem tudni milyen tempóban halad a fejlesztés. Vissza biztosan nem vettek belőle.

☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)