( trey | 2015. 12. 10., cs – 12:34 )

Más csatornák is rendelkezésre állnak a kapcsolatfelvételre. Ha már a saját hibádból nem tudtál túljutni az level 1 troll szűrőn.

Sokkal problémásabbnak érzem a T-s hozzáállást, ahol az azonosítás megtörténte __után__ kell 40 perceket várni. Na, az gáz. Mert az önhibámon kívül történik.

Egyébként, igen, lehetne az automata _mellett_ ember fallback opció. Ami szépen megjelenne a havidíjakban. Ingyen nincs semmi. Nem véletlenül vannak ezek a szűrők beépítve. Pontosan azért, hogy a fogalmatlanok ne vegyék el a többi ember elől a korlátokkal rendelkező ügyfélslotot.

Egy OTP nagyságú cégnél valószínűleg nem annyi embert kell lekezelni, mint a Nyúl és Vidéke takarékszövetkezetnél.

--
trey @ gépház