Ez így na... maradjunk annyiban, hogy 1080p (Ugye nem akarsz 4 meg 8k-s filmet? Mert jól hangzik, csak nincs az a vas amin megvágod, ha meg azzal kezded hogy konvertálod valami köztes formátumba, akkor is borzalmasan sok hely és idő.)
A slowmo jól hangzik, de ahhoz azért hogy érdemben működjön kell az a fénymennyiség, amivel lehet exponálni is. Ezer FPS-hez pl. 1/1000 alá muszáj menni, ezért ha csak demonstrációs célra kell, akkor - szerintem - sokkal jobban jársz ha csalsz: https://github.com/slowmoVideo/slowmoVideo/wiki (Ugyanolyan hibákat tesz a képre mint az amúgy állati drága twixtor, csak épp ingyen van, cserébe jóval munkásabb: https://blog.fisher.hu/blogv1/wp-uploads/2011/10/SlowMo-00-00.mp4 - a képarányt kódoláskor rontottam el vagy https://www.youtube.com/watch?v=ZhStk-7c2aQ stb. stb).
A makrót is érdemes átgondolni, bár az se lehetetlen, ha beüt a bolt, akkor vadásznék egy olcsó 5D MkII-t (vagy hasonlót, amivel pompásan lehet videózni, ezekhez állatira nem értek) és arra bőven lehet akasztani M42-es objektívet, kihuzattal, közgyűrűvel, bármivel (az autófókusz amúgy is az első lesz amit ki kell majd kapcsolnod). Én mondjuk rettegek a használt holmiktól, de sokszor nincs más. Addig meg - viccen kívül - pl. egy telefon lenne a legjobb. Makrónál sose tévesszen meg hogy 2 centire fókuszál vagy 0,5 centire (általában ez utóbbira húzogatják az emberek), ez nem számít, sőt, a fél centi még rosszabb is, mert igen fájdalmas bevilágítani. Sokkal fontosabb, hogy makró módban mekkora nagyítást lehet elérni, azaz a szenzorra mekkora méretű kép csapódik. Az 1:1-es nagyítás már nem rossz, és ha ezt az objektív orrától 2-3 centire lehet elérni, akkor még a világítás se lehetetlen (bár a folyadékokat szépen át lehet világítani, ami vagy segít vagy nem :D).
A makróhoz: sokmindent írtam, kitöröltem. Külön szakma, erősen utána kell olvasni, és a jelen esetben, hogy kémcsőről van szó, lehet hogy egy pici eredmény (nem a teljes kémcső van a képben hanem a negyede) már mondjuk tízszer-százszor akkora költséget jelent. És őszintén szólva nagyon nem vagyok otthon a makró (film)felvételek világában.