( uid_6201 | 2015. 10. 20., k – 11:25 )

A dolog egyszerű: az átadási ponton a szolgáltatónak az NMHH által előírt paramétereknél (jelszint, jel/zaj viszony, digitálisnál bithiba arány) nem rosszabb minőségben kell szolgáltatnia.

Vedd fel telefonnal a kikockásodó TV műsort, lehetőleg több alkalommal is, majd jelentsd be a szolgáltatónak hogy legyen kedves megvizsgálni, mivel felvételeket tudsz róla mutatni, hogy valami nem kerek, rendszeresen kikockásodik és megáll a műsor.

a.) a szolgáltató kijön és megvizsgálja, kijavítja.
b.) ha mégsem, akkor az NMHH-nál panaszt lehet tenni és ők vizsgálják ki majd kötelezik a szolgáltatót az NMHH által előírt minőségben történő szolgáltatásra.

Fontos: a mérés az átadási ponton történik. Ha onnan te továbbvezetted és silány kábellel vagy rossz szereléssel, az már nem a szolgáltatóra tartozik. Érdemes előbb a házhálózatot is ellenőrizni, tényleg minden okés-e.