( uzsolt | 2015. 10. 10., szo – 14:33 )

szigorúbb a tanmente mint a 1993-asoknak

1999-ben kezdtem az egyetemet. Ha egy tárgyból buktál, oda a félévednek, és azokat a tárgyakat, amikből nem értél el legalább közepest, meg kellett ismételned. Két félévismétlés után szevasz tavasz, nem folytathattad a tanulmányaidat, max. újra felvételiztél.

Továbbá akkor diplomázik le amikor ő akar, megteheti, ő eleget tett a szabályoknak, a törvények lehetőséget adnak rá.

Él a lehetőséggel vs. visszaél a lehetőséggel. Meg lehet keresni bármilyen rendszerben a hibákat, és ki lehet azokat használni. Ezt a végtelenített időt pl. hibának látom (gondolom, ez már kiderült :) ). Ezek szerint most ezeket a hibákat próbálják javítani. "Az hogy ez egyeseknek szúrja a szemét, az egyéni szociális probléma."

személy szerint nem láttam még, diszkalkuliást

Gimnáziumban tanítok matematikát és fizikát (tizenegyedik éve). Volt már dolgom diszkalkuliással, és akiknek papírjuk van, a matematika érettségi alól felmentést kapnak. Helyette pedig választanak egy másik tárgyat. Hidd el, hogy így van.

Nagyon könnyű azért kicsúszni

Három évig egyszerre három szakon tanultam (matematikus, matematika tanár, fizika tanár). Tanári képzésem utolsó évében már tanítottam teljes állásban. Valahogy mégsem csúsztam egy félévet sem, mindkettő (három) diploma időben meglett, mindkettő szakdolgozat/diplomamunka időben meglett.