( kovi | 2015. 10. 08., cs – 08:16 )

nekem 2.2 - 2.3-ra van fújva mind. ha valamelyik leesne 1.5-re (vagy alá) mondjuk egy lassú defektnél, az nyilván érezhető lenne a kormányon, hiszen ekkor pl. húz valamelyik irányba. egyébként nekem is az a rendszer van, mint neked - az autó kb ugyanaz.

ha azonnal vagy másodpercek alatt tűnik el a nyomás, akkor megette a fene az összes jelzést. szóval szerintem nem egy nagy musthave rendszer a nyomásellenőrző semelyik verziója, nem is értem miért lehet kötelező valamely országban, ahogyan lentebb írták.

btw a Conrad-nál van utólag feltehető és elég körülményes direkt rendszer. szerintem a kutyának sem kell **, főleg nem ennyiért. Debrecenben egyébként az aktív jeladós sapkát 13.75mp alatt szednék le az álló autóról: külterületen az sem lenne nagy akadály, ha még benne ülnél :)

** egyébként a jeladó sapka súlya miatt nem kell újra centírozni a kerekeket? akkor aztán végképp baba.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS