Mindegyik típust ismerem már.
Megint csak azt tudom mondani, hogy amivel előreláthatólag buksz, olyan munkát ne vállalj. Persze "könnyű utólag okosnak lenni, mint anyósod", de vannak esetek amikor ez már messziről látszik.
Lehet sok-mindent tenni a nyugalom érdekében. Nincs időd, Drágábban számolsz és előre közlöd mennyi lesz, bevizsgálási díjat kérsz, stb...
Aki azt kéri tőled, hogy menj el neki "MOST DE MÁR AZONNAL" nézd meg a gépét, mert 4-ig utalnia kell és nem megy ez a szar. Utána pedig természetesen semmit nem akar fizetni, sőt zokon veszi ha megemlíted. Ő mennyit jótékonykodik? Neked miért kell jótékonykodni? Te mit fogsz enni?
Az érdekeljen téged, hogy te mit fogsz enni. Az pedig, hogy ő akkor mit fog enni, ha ad neked ne adj isten 10e ft-ot, az ne a te gondod legyen. Ha a megrendelőd vendéglátós (híresen szarrágók), akkor teremtse meg a te díjadat az ő munkájából. Ha ezt nem tudja, akkor keressen mást, vagy ne használja a gépet. Ha elmegy a benzinkútra és tankol akkor ott is alkudozik?
Újratelepítés után volt aki megkérdezte, hogy akkor megint ki fog bírni 1 évet. Mire én azt válaszoltam, hogy igen 1.... évet, hónapot, napot, órát, ami attól függ mikor csinál rajta olyat ami hazavágja a gépet. De hááát őőő nem ért hozzá, ő csak internetezni szokott rajta.
Hasonló mondat: "Kellene egy gép a gyereknek, de semmi komoly, nem kell drága és erős, csak játszani akar rajta" :D :D
Szerintem senki nem fog fegyvert a fejedhez hogy menj és csináld meg és vállalj rá garanciát. Az MS eléggé erősen felhívja a figyelmét a szoftver használójának hogy semmiféle garanciát nem vállal sem a rendszerén tárolt adatokra, sem a szoftver működésére. Hogy várhatja el tőled, hogy te bármilyen garanciát vállalj?