( Dacr | 2015. 07. 17., p – 20:12 )

http://www.vasarnapihirek.hu/friss/iskolak_a_valosagtol_tavol_interju_n…

"Az utóbbi években Magyarországon eszközfejlesztésre elköltöttek tíz-egynéhány milliárd forintot, miközben a gyerekek zsebében 42 milliárd forint értékben van technikai eszköz, amit leadatunk velük, mikor beülnek a terembe."

"Vannak például olyan alkalmazások, amelyek segítségével én kérdezek valamit, nekik meg kell jelölniük vagy be kell írniuk a választ a telefonjukon. Egy klasszikus osztályteremben a tanár feltesz egy kérdést, a 30 gyerekből jelentkezik 5, majd felszólít egyet, aki válaszol. Mi történt? Van egy gyerek, aki boldog, mert jól válaszolt. Van négy, aki csalódott, mert nem szólították. És van további 25, akinek egy agysejtjét sem kellett megerőltetnie. Ezek az ingyenesen elérhető programok lehetővé teszik, hogy mindenkit bevonjak. De molekulákat is egyszerűbb 3D-ben bemutatni a telefonjaikon, mint egy maketten, amit mindenki 5 másodpercig foghat."

A molekula esetünkben a regiszter, vagy a benne lakó bit, ami egy megfoghatatlan dolog.