( ironcat | 2015. 06. 29., h – 11:40 )

Én a 1220-on, a menüben (6/2 - díjmódasitásról infó/visszahívás kérés) kértem visszahívást az ügyben, kb. 1 órája (08:57). Kíváncsi vagyok sikerül-e visszahívniuk 30-án 23:59-ig. Ha nem, az sem baj, mert mostanában már többször fontolóra vettem, hogy kipróbálom a számhordozást.

Szubjektív: Ugyan személyes tapasztalatom nincs, de az olvasmányélményeim alapján a Telekom hozzáállása szimpatikusabbnak tűnik. Ők két hetet adnak a nyilatkozatra, míg a Telenortól pénteken 16:58-kor kaptam SMS-t, keddi határidővel. Mellesleg péntek délelőtt több Telenor ügyfélszolgálat közelében megfordultam, így ha hamarabb érkezik meg az üzenet, akkor már rendeztem volna a dolgot.

Frissítés (10:06): Valamivel több mint 2 óra után kaptam egy SMS-t, miszerint mennyire ajánlanám a Telenort a telefonos ügyintézés után. Mivel még nem hívtak vissza, így 0-ra értékeltem.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-