Hali!
Azért a jelenlegi trendeknek megfelelő "dóvnszájzing" járművek nem feltétlenül életképesek mindenhol... amikor a marketing anyagokból okosodott üzletkötőknek már előadtam, hogy pl Kréta szigetén nagyon nem előnyös egy 1000 köbös eco/green/blue/faxomtudja milyen motorral szerelt autóval nekivágni a hegynek... azt addig értem, hogy felvisz a szerpentinen, mert turbós, meg 120 lóerős, meg izé... nem ezzel van a baj... onnan le is kell jönni... ezeknek az ezer köbcentis pöcsköszörűknek "nulla" motorféke van... amikor a veled egy autóban ülő 3 ember mondja kórusban:
- Feri! Tudom, hogy nem szereted ha belepofáznak a vezetésedbe, de nem mehetnénk lassabban???
Akkor miután már kb az ötödik kanyar után érezted a fékbetétek "illatát" és azóta próbálod életben tartani a társaságot... simán közlöd velük:
- Nem ba*meg... így megyünk le!
Természetesen mindeközben eszeveszett iramban száguldunk le a hegyről, maximum a kb 1 milla kilométernek köszönhetem (ami a kezemben/lábamban van), hogy nem repültünk le valamelyik szakadékba.
Akkor a prospektusokból okosodott "eladóember" is csak hümmögött.
Üdv:
Feri