( zrubi | 2015. 05. 20., sze – 10:37 )

Én mondjuk látnám értelmét, ha a gyakorlatban is működő megoldást látnék, azaz abból kiderülne:

- a vállalati struktúra, képekkel - "céges facebook"

- ki milvel foglalkozik, kinek mi a preferált elérhetősége - itt direktbe lehetne is összekapcsolni a hivatalos kommunikációseszközökkel

- milyen projektet vannak/voltak - és azokkal ki foglalkozott, és mi lett a végeredménye - itt direkt linkkel a hivatalosdokumentációkezelő/projekt management rendszerekbe.

- fel/le lehetne iratkozni hivatalos, és kevésbé hivatalos hírcsatornákra/csoportokra
(persze az exchange-en nevelkedett dolgozók azt sem tudják mi az, ők csak a "team mailboxot", és a "disztribúciós listát" ismerik)

- milyen out of office lehetőségek vannak (sport/kultúra/egyéb nem kötelező események)

- opcionálisan: kinek mivel foglalkozik munkaidőn kívül.

Gyanítom ezekre egy nagyobb cégnél biztosan van/volt próbálkozás is, csak nem egy összeszedett rendszer formájában, hanem random hírlevél, team mailbox, csoportmunka szoftverek, faliújság, "intranet", stb használatával.

De nem, a facebook (és egyéb publikus közösségi háló) nem erre való, és szerintem semmiképp sem elfogadható céges "belső használatra".

Disclaimer: I am not speaking on behalf of my employer, this is my personal opinion

--
zrubi.hu