Sajnos semmilyen manuális beavatkozás nem jöhet szóba.
Persze, simán meg lehetne csinálni azt is, hogy az ügyfél feltesz amit akar, csak legyen fent a kliensszoftver. Csakhogy ebben az esetben, ha valami nem megy, az nagy szívás.
Bármilyen furcsa, de technikailag még akkor is jobban járunk az image-es megoldással, ha néha egyedi hardvert kell kezelni (bár az elég ritka lesz, specifikálva van, hogy mit kezelünk, ha valakinek külön kívánsága van, legrosszabb esetben ott a DHL és társai, elküldi a cuccot, mi bepakoljuk a drivert az image-be, teszteljük, aztán visszaküldjük).
Ha a patch-keddet veszem figyelembe, image-frissítés havonta egyszer kell. A saját kliensszoftverünk lefrissíti magát a helyi szerverről, ha muszáj.
Ha nagyon spórolni akarok a sávszélességgel, csinálok egy „diffet” a régi és az új image között, és csak a különbözetet kell letölteni.