+1, csak ajánlani tudom.
Jó cucc, és mivel PHP-alapú, könnyedén lehet bele kusztomizációkat tenni. Van egy ígéretesnek tűnő kliens stat addon is hozzá, ami bár nem olcsó ($350 / domain), de ha sok kiküldés van, hamar megtérülhet az ára. Többször kerestünk már más, on-premise alternatívát, de mostanáig nem találtunk olyat, ami képességekben és ár/érték arányban ütni tudná. Nem IT-s kollégák (konkrétan "sima" projekt menedzserek) használják nálunk, és simán elboldogulnak vele, nagy ritkán kapunk egy-egy kérdést, de alapvetően pillanatok alatt meg tudják tanulni a felület kezelését.
Eddig egyetlen említésre méltó furcsasággal szembesültünk: kétszer is előfordult már az elmúlt évek során, hogy közvetlenül kiküldés után nyomtalanul eltűnt egy kiküldés minden adata a DB-ből. A nyomtalanul jelen esetben azt jelenti, hogy az access logok alapján a webes felületről egész biztosan nem érkezett törlési kérés, hiába néztük át tüzetesen a logokat, nem találtunk magyarázatot a jelenségre.
Én bug-ra gyanakszom (hibás kivételkezelés?), bár a support erre azt mondta, nincs olyan rész a kódban, ami ilyesmit kiválthatna. Márpedig nálunk már kétszer is megtörtént... persze mivel van napi mentésünk, nagy gond nem volt belőle, de mindenképp kellemetlenséget okozott, mivel az érintett kiküldésekről nem tudtunk statokat szolgáltatni az ügyfélnek.