( uid_16591 | 2015. 02. 18., sze – 17:20 )

nem akartam most az egészet ecsetelni, végülis ez csak egy blogposzt ami arról szól, hogy beadtam a szervízbe, de akkor leírom tisztán az egész történetet, hogy ne keveredjünk félreértésekbe.

adott két ügyfélszolgálatos, A és B. kérdezte az adott pultnál A, hogy garanciális javításra adom-e be, vagy fizetősre. mondtam, hogy mivel nem tartottam be a garancia feltételeit, biztosan vissza lesz dobva, amiért még egy kört járhatnék itt, így fizetősre adnám le a készüléket.

erre mondta A, hogy azért meg lehet próbálni a garanciális javítást, én pedig kérdeztem, hogy tapasztalatai szerint mégis mennyi esély van olyasmire, hogy egy otthon flashelt telefont elfogadnak garanciális javításra.

A odafordult B-hez, aki a kérdésre reagálva kérdezte tőlem, hogy "megrootoltad?" mondtam, hogy ilyesmire nem volt szükség, a telefonon elérhető fastboot-ból töltöttem rá rossz képfájlt. erre (még mindig B) közölte velem, hogy "ha rootoltam a készülékemet, akkor abból főlapka csere lesz". végül inkább maradtam a fizetős javításnál.

ennyi történt, nem szidtam őket vagy bármi, elégedetlen csak akkor lennék, ha hasonló választ kapnék a szervíztől is.

[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS