( saxus | 2015. 02. 03., k – 15:44 )

OS érdekel a legkevésbé. Alkalmazás meg addig, ameddig nem a(z ügyfelek felé nyújtott) szolgáltatás rogyik le miatta. (Nyilván ehhez általában sok mindennek össze kell játszania, mint ahogy itt is a probléma közvetlen forrása a hash index volt, aminek elkúródását az OOM killer okozta, aminek működését, stb. stb. stb.)

Szerk.: mellesleg, mielőtt valaki túldramatizálná az egészet, reindex után seperc alatt helyre lett pofozva, talán, ha 10-15 percig nem ment emiatt a szolgáltatás bizonyos részei. A blogbejegyzés inkább arról szólt volna, hogy ez is (ebben a formában) _csak_ Linuxon lehet probléma.

(Az, hogy mi van beállítva és mi nincs, illetve, hogy kinek a dolga lett volna - megjegyzem, nem az enyém, mivelhogy még mindig szoftverfejlesztő vagyok elsősorban - az meg megint más kérdés. Bár továbbra is kérdés, hogy miért egy olyan beállítás a default, ami adatvesztést okozhat.)

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™