"Az ötletem az lenne, hogy olyan területen ahol nincs semmi csak erdő vagy ilyesmi, arrafelé gyorsabban haladna a dolog, míg egy városban vagy másik játékos közelében az interakció némileg lelassulhatna, esetleg gyorsulhatna. Annak függvényében, hogy az éppen megközelített személy mennyire volt aktív az elmúlt időszakban."
Ez ismét olyan extra logika beépítése lenne, amelyre nem feltétlen most van időm... :)
"Azonkívül a tíz perc, fél óra közötti idő még talán elviselhető lépésenként, de az egy óra irgalmatlan sok."
A tíz perces kör az egy éjjel kb. 40-60 lépést jelent... esélyed nincs védekezni, este van még 5-6 városod, reggel felkelsz és azt látod, hogy vesztettél.
"A felvetésed, miszerint nem ismerem a játékstílust és nem játszottam olyannal ami napokig, hetekig tartott volna olyannyira nem igaz, hogy egy hasonlóan akár évekig tartó játék rajongói oldalának cikkírója voltam."
Egy teljesen közönséges Travian esetén is napokig tart egy-egy távolabbi támadás, egy nagyon közeli célpont is van általában egy óra... a közvetlen szomszéd van fél órányira... szóval ez az idő nem annyira ritka.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home