Én azóta már az előfizetés is felmondtam. Az végszámlát és az elszámolást azóta (okt.21.) sem kaptam meg. személyes ügyfélszolgálaton annyit bírtak mondani, hogy túlfizetésem lehet, ezért nem kaptam végszámlát (WTF?!?!?!), és a túlfizetés visszautalását is NEKEM kell kérnem, mert maguktól nem csinálják. Ezen a ponton komolyan elgondolkoztam egy NMHH-s panaszlevélen.
update:
A TelenorHUInternetUgyfelszolgalat@telenor.hu címre küldött levelemre (amin korábban a számlapanasz kapcsán leveleztek velem alig ehy hónapja) az alábbi üzenet pattant vissza:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult levelével, azonban megkeresését ezen a címen már nem tudjuk fogadni.
Kérjük, hogy ügyfélszolgálatunkkal az internetes honlapunkon (http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/elerhetoseg/) található űrlapokon keresztül szíveskedjen felvenni a kapcsolatot, ezzel is segítve a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.
Együttműködését és segítségét előre is köszönjük!
Tisztelettel:
Telenor Internet Ügyfélszolgálat
Ez egy automatikus üzenet, kérjük ne válaszoljon rá.