( gergelykiss | 2014. 11. 10., h – 11:44 )

Nekem ma reggel állították be a hotspot-ot egy tavaly kapott, wifi-s Technicolor (a.k.a. Thomson) kábelmodemen.

Firmware-t frissítettek valószínűleg, mert kicsit megváltozott a webes felület felépítése, illetve az uptime-ból láttam, hogy reggel 6 körül volt egy újraindítás, amit valószínűleg a szolgáltató követett el.

Azóta keresem, hogyan lehet lemondani ezt a szolgáltatást, ugyanis nem adnak opciót arra, hogy a webes felületről ki lehessen kapcsolni. :(

Ahogy hazaérek, hívom az ügyfélszolgálatot, én köszönöm, nem kérem ezt a szolgáltatást. Nem akarok antiszociális lenni, csak biztonsági aggályaim vannak (pl. egy kedves vendég feltöri a router-t - ami lássuk be, egy SOHO kategóriás routernél valós rizikó -, és hozzáférést szerez a belső hálómhoz, vagy portokat nyitogat meg kifelé úgy, hogy észre sem veszem).

Az ötlet amúgy jó, de én vagyok annyira paranoid, hogy ne engedjem idegeneknek a lakásomban lévő eszközök használatát, még ha ez (a szolgáltató szerint) számomra semmi hátránnyal nem jár...