Semmi, csak reménykedtem, hátha... Én is dolgoztam ilyen helyen sok évvel ezelőtt sok évet.És ezért nem is ordítottam le Richárd fejét, mert tudom, hogy semmi értelme. De ott, ahol én dolgoztam még ha a tudás nem is volt meg mindenkinek, legalább az akarás része megvolt egy-két kivétellel. És leginkább az szomorított el, hogy már az sincs meg.
A következő kör nyilván a tértivevényes ajánlott panaszlevél lesz. De nem ez a cél, hogy levelezzek egy telkóval több körben, hónapokon át. Ha sokat levelezünk, még a végén ide lyukadnunk majd ki... Lehet, majd az üzvegyem ír levelet a Telenornak, hogy meghaltam. Mire a telenor kézséggel felajánlja majd, hogy a temetésem ügyintézéséhez az özvegyem választhat náluk díjcsomagot...
Ők szolgáltatnak, én használom, ők azt számlázzák, amit használok, én meg határidőre kifizetem a számlát. Ha ettől több interakcióra van szükség akkor az már nekem, mint ügyfélnek nem jó. Kocsit sem azért veszel, hogy utána havonta mehess vele szervízbe, mert valami nem vagy nem úgy működik, mint kellene.
úgy két órája kaptam két SMS-t:
Kedves Ügyfelünk! Véleménye fontos számunkra!Várjuk visszajelzését SMS-ben, melyet hálózatunkból díjmentesen küldhet el belföldön. Telenor
Mennyire ajánlaná a Telenort telefonos ügyintézése után 0-10 skálán (10:biztosan,0:egyáltalán nem). Kérjük, csak a számjegyet küldje vissza. Köszönjük, Telenor
Visszaküldtem egy 0-t, bár nem hinném, hogy bárki foglalkozna vele a Telenornál.