Az első Telenor "kalandra" nem kellett sokat várnom, mindössze 2 hónapot onnantól, hogy új ügyfélként beléptem egy Telenor üzletbe. Elég volt annyi, hogy leteljen a Telenor próba ideje. És a következő, már módosított díjcsomagnak megfelelő számla kiállítását már nem sikerült megugraniuk, számláznák tovább a korlátlan csomagot. Én meg nem szeretném kifizetni, ha már nem használom.
Felhívtam hát az ügyfélszolgálatot, viszonylag gyorsan ügyintézőhöz kerültem. Gyakorlatilag semmilyen kérdésemre nem sikerült választ kapni. Ügyintézőm - nevezzük Richárdnak - hallhatóan sötétben tapogatózott és finoman szólva sem állt a helyzet magaslatán. Konkrétan fogalma nem volt az egészről, de igazából az akarást sem éreztem rajta, hogy meg akarná oldani a problémát.
Miután már harmadszor mondtam az el, hogy "kissé" furcsának találnom, hogy előre számlázva a havidíjat 2 hónapra a 2x9990Ft helyett 3x9990Ft-ot kellene kifizetnem, és harmadszorra sem jött át Richárdnak a probléma, így a rövidebb utat választottam, kértem egy számlapanasz felvételét. A számlapanasz felvétele sem egészen úgy sikerült, ahogy szerettem volna. A szövegezés szerint, én mint senkiházi, porpafingó, és mitképzelekén magamról ügyfél kérem A Nagy, Kegyes Telenort, hogy ha úgy gondolják, és ők is megkönyörülnek rajtam, akkor legyenek szívesek, és írják jóvá a 3. 9990Ft-os számlát.
Ezen a ponton a mihez tartás végett elmagyaráztam Richárdnak, hogy egy kicsit el van tévedve. Én nem szívességet kérek tőlük, hanem azt, hogy amit elb@sztak, azt javítsák ki. A ténylegesen igénybe vett szolgáltatást számlázzák ki, a hibás számlát pedig sztornózzák. És ezzel nem ők tesznek szívességet. Egészen addig ugyanis, amíg a megfelelő számlát meg nem kapom, addig a hibás számlát nem fogom kifizetni. Kétlem, hogy Richárdnak átment volna az üzenet, de legalább rögzített hívásban megvan, ha a későbbiekben kellene. És van rá egy tippem, hogy sajnos szükség lesz rá... Most ketyeg a 30 nap, de fogani mernék, hogy mivel a kvázi fiktív számla nincs kifizetve, így korlátozni fogják az előfizetést, és még késedelmi kamatot is megpróbálnak kiszámlázni majd. Amit én nyilván ismét meg fogok reklamálni, hiszen onnan indulunk, hogy már az első havi számlát sem sikerült kiállítaniuk.