Egy kicsit van benne valami. Elsőre én az ilyenekben pont azt látom, hogy működik a "piac." A fenti videó például semmivel sem rosszabb egy tíz éves Sas kabaré ismétlésénél, aztán aközben is levetítik a reklámot. Ennek most vitathatatlanul van szórakoztató értéke, de nyomokban még üzenete is, így valamennyi pénzt mindenképp megérdemel a készítője. Azon lehet filozofálni, hogy ugyan mennyit is, de egyrészt felesleges (majd a nagy google eldönti), másrészt biztos nem ebből fog ő sem meggazdagodni. Amíg a tartalom nem törvénybe ütköző, addig nem gondolnám, hogy van értelme bojkottálni. Amitől esetleg tartani lehet, az az, hogy a tövénybe ütköző tartalomnak előbb-utóbb meg fogják találni azokat a határeseteit, ahol esetleg sokkal gázabb anyag tud eljutni széles közönséghez. Viszont az a gyanúm, hogy olyasminek meg nincs akkora "piaca", tehát nézőszámban, s így bevételben nem hoz annyit, hogy sok pénzt/energiát/kockázatot érdemes lenne beletenni.