( kumgabor | 2014. 09. 07., v – 14:31 )

Hasonló eset történt velem is:

Régen Pannonos voltam, de már vagy 5-6 éve nem vagyok az előfizetőjük. Gondoltam teszek egy próbát, a "Telenor Próba" keretében, egy kártyás csomaggal. Alapvetően az internetlefedettségük és a megbízhatósága érdekelt.
~400 Ft, 1,5 GB, teszthez elég lesz, gondoltam. Levonták az első havidíjat az egyenlegből, majd pár napra rá újra levonták.
Tapasztalatom szerint a telefonos ügyfélszolgálatosaiknak iszonyat rossz mikrofonjuk van, vagy nagyon rossz helyen vannak. Az is felmerült bennem, hogy "nomád" körülmények közül, esetleg otthonról dolgoznak, mert a "HD voice" hálózaton éppen hogy érthető volt amint mondtak. Kiderült, hogy a havidíjat "számlázási ciklusonként" vonják, tehát a reklámozott X Ft/hónap az ügyfélszolgálat szerint sem annyi, hanem duplája, mert szinte kizárt, hogy a megrendeléstől számított 30 napba ne essen bele egy ciklusforduló.

Nem voltam rájuk mérges, egyszerűen csak megerősítettek abban, hogy nem kell szolgáltatót váltanom. Biztosan ez a céljuk a "Telenor Próba" nevű kampánnyal is.

--
Kum G.
Linux pólók HUP pólók Debian tanga