Az is tervezési hiba, hogy a hátsó biztosítékának eldurranásakor elől minden rendben, műszerfalon visszajelzés nuku... Pedig sokkal balesetvszélyesebb, ha hátul nem ég, mintha elöl a három, vagy ködlámpával együtt legalább négy pár izzószálból nem megy kettő... (Olyan nekem is volt, hogy nagyon sötétnek/gyengének éreztem a tompítottat egy esti hazainduláskor, kiszállva konstatáltam, hogy mindkét oldalon csak a helyzetjelző világít. Dupla izzócsere megoldotta a problémát - szerencsére "párban" van nálam mindig H4-es izzó, a kötelező "díszdoboz" mellett.
Az, hogy közlekedésre alkalmatlan állapotból hogyan lehet közlekedésre alkalmas állapotba hozni egy autót, az a vásárláskor ismert, illetve megkérdezhető - ha fennáll annak a veszélye, hogy nem tudja bárhol, bármikor megoldani a tulaj, akkor bizony készüljön fel arra, hogy sárga angyal vagy más segélyszolgálatot kell igénybe vennie. Ha nem működő világítással este megállítja a rendőr, elvileg nem engedheti továbbhaladni addig, amíg nem hozza működőképes állapotba a világítást, attól függetlenül, hogy nőgyógyászkéz, segélykocsi, szakszervíz, vagy Deus Ex Machina :) kell hozzá. Ha balesetveszélyes, akkor az elhárítási lehetőségektől függetlenül az.