( uid_7086 | 2014. 07. 24., cs – 18:21 )

Dell esetében hangsúlyozottan üzletit kell keresni, ha vinyócserére vágysz. Az Inspiron széria egy agyrém: van amelyiket teljesen szét kell szedni, hogy hozzáférj a diszkhez. :(

Szerviz: IBM/Lenovo, Thinkpad T61-hez... hát nem egy villám. Volt, hogy egy hétig ültek rajta és visszaadták, hogy semmi baja. Hazajöttem, a hiba ugyanaz. Reklamálok, jó, vigyem vissza. Mielőtt visszavittem volna, még egyszer ellenőriztem, többé nem jelentkezett a hiba. K.ra nem értem azóta se. :)

Dell... hát igen, van olyan hiba, amit háznál javítanak. Nekem elég sok negatív tapasztalatom volt velük. Volt, hogy két és fél héten át használhatatlan volt a gépem. Előbb tübb, mint egy hétig "javították" a NBD garis gépet, majd miután visszakaptam, az ujjlenyomat olvasó beüzemelése után jelszót kért a BIOS és újabb egy hét volt, mire megkaptam a "generálnyitót" hozzá. :(
És ez csak egy volt a rengeteg problémából... de kaptam gyárilag sérült alkatrészt is. :(
Szóval a dell-t csak félve merném ajánlani bárkinek is.