ÁÁá! Szerintem használhatatlan. Sérülékeny. Ha csak megszámolod, h mennyi küllő van ezen meg KTM -en ... nem igazán járdára fel és le ugratásra van optimalizálva. A villa közel egyenes. Ettől olyan merev, hogy legkisebb kavicsot is a csuklódban fogod érezni. Direkt ilyen, h ne nyelje el a rugózás az energiát. Versenygépnél ez ok, de napi használatra nem jó. Nem kell feltétlenül teló, mert az meg nehéz, de egy normálisan rugózó villa azért sokat dob a komforton. Ezeknek a fékeknek hatásfoka össze sem mérhető a tárcsafékével, de még az általánosabb v-fékek-ével sem. Forgalomban komolyabb lejtőn én rendesen félnék velük közlekedni. A gumik is keskenyebbek így kevésbé tapadnak. Ráadásul az egyenes kormánynak megvan az az előnye, h normál testtartásnál is úgy tudod fogni, hogy bármikor fékezni tudjál. Míg ennél ezt igazából csak akkor tudod, ha lent fogod a kormányt "görnyedve" - ami persze jó ha cél h kisebb legyen a légellenállás, de városban 20 Km/h alatti tempónál inkább bizarrnak találom. A hajtóművön csak két tárcsa van, bár igaz hogy 48/34 - ami azért érzékelteti, h inkább hobbi felhasználókra gondoltak. Ez átlagos használatban több mint elég, de kondi függvényében, egy combos emelkedő azért opcionális lehet. A pedáljához spéci cipő kell.