"Eladtak nekem 250€ áron egy telefont azzal, hogy az alap dolgok menni fognak rajta BIS/BES nélkül is, ne aggódjak. Ezt részletesen átbeszéltem velük vásárlás előtt. "
A régi rendszer olyan volt, amilyen. Az egész a BIS/BES szolgáltatásokra és üzleti felhasználásra volt kihegyezve (zárójelben: sokan szerették úgy is). Az, hogy téged a _szolgáltatód_ félretájékoztatott és rádsózott egy telefont, ami a fenti -fizetős- szolgáltatások nélkül gyakorlatilag használhatatlan, az szerintem nem a BB hibája. Nem tisztem őket védeni, de nem értem miért őket szidod. A hülye szolgáltatódat miért nem hagytad ott? Miért nem mondtad fel az egészet, mivel az elején nem tájékoztattak megfelelően, hogy plusz szolgáltatásokra kell előfizetni, hogy használni tudd a telefont? Most tényleg a BB a hülye ebben a történetben, mert olyan eszközöket forgalmaztak, ami neked nem felelt meg és mert a szolgáltatód rábeszélt egy ilyen készülékre?
Egyébként akkor én sem vettem volna BB-t. Sem a készülékek, sem ez a BIS/BES móka nem tetszett. De azóta ők is továbbléptek.