Akkor egy másik szempont. Ugyan a kiskereskedelemben versenytényező a hozzáértés, és a vásárlási tanácsadás, ebben egyetértünk. Az viszont egyre jobban elharapózik, hogy valaki vállalkozást alapít, majd (pl. biztonsági megfigyeléssel foglalkozót !tényleg! csak a példa kedvéért) majd betelefonál a "webshophoz" hogy ő kamerákat szeretne _biztonsági megfigyeléshez_. Na ennyit tud. Ezzel még nincs is baj, ha ezután megveszi, de nem veszi hanem megtudja mi a legjobb neki, és nekiáll megkeresni a legolcsóbbat. Majd ha tőle kérnek tanácsot honnan vegyenek kamerát, akkor a barátjának azt mondja "xyz helyen van, de onnan ne vegyél drága". Na ez ami engem felcsesz. Elvárják az emberek (és nem csak a profitszerzés világában) hogy legyen tanácsadás, de azt gondolják ingyen van. Nincs ingyen. A dolgozó bérét fizetni kell. Egy bringaboltban a "Kérek egy Avid BB7 tárcsafékhez puha fékbetétet" és a "Milyen tárcsaféket vegyek freeride-hoz, és hogy szereljem be" között nettó 30 perc a különbség. Ami ha nincs más vevő kit érdekel, de ha van...
Szóval ez is mint minden, több árnyalatú!