( handler | 2014. 05. 15., cs – 21:50 )

Teljesen irrelevans en mit gondolok, meg mit tudok kivalasztani a marketingszovegbol.

Csak az szamit, az kikenyszeritheto, amit a szerzodesben vallal a szolgaltato. Tehat a kerdes fennal, mi a szerzodes szovege, mit vallal tenylegesen a szolgaltato?

Miert nem lehet tiszta lapokkal jatszani, nemes egyszeruseggel megirni mit es milyen korlatokkal vallal, melyik szereplonek, milyen esetekben, milyen felelossege van, milyen jogorvoslati lehetosegekkel elhet, stb.
A felelossegek tisztazasa nem gond, sot kivanatos elem, sok kesobbi vitat kerul el.

Ahogy a devizahitelesek is tanultak mar belole, minden esetre fel kell keszulni. A dolog ott kezd erdekes lenni, ha nem optimalis es rozsaszin a viszony. Avagy hol vannak a szolgaltatoi "hatalomban" a fekek? Korlatozhat onhatalmulat, adhoc indokkal, elarverezheti az elhelyezett gepet, torolheti az adatokat? Stb.

Lehet versenyezni, ki ki milyen onmersekletet tanusit a szerzodesekben!