( khiraly | 2014. 05. 09., p – 18:50 )

En a BKV-t *kiegeszito* kozlekedesi modnak szeretnem hasznalni.

Amire most a rolleremet hasznalom.
(Amennyiben esik, akkor pedig maradok az autonal.)

A BKV-nak az kellene lennie az egyik celjanak, hogy anyagi alternativat nyujtson az olyan autosnak, aki alkalomadtan nem feltetlen szukseges, hogy autoval kozlekedjen (nem idopontra megy, tarsasaggal megy, tarsasagbol jon (iszik), stb).
Mert ezzel is kimelnem a fovaros levegojet. Es a BKV nem egy privat ceg, es nem is a nyereseg maximalizalasa lenne a celja, hanem az elhetobb varos hozzasegitese.

Az autost pedig csak akkor veszed ki a kocsijabol, ha anyagilag kedvezobb ajanlatod van.

> Attól, hogy nem akarod eladni az autót, attól még van költsége úgy a
> birtoklásának mint a használatának

A mostani kocsim birtoklasi koltseget nem tudom lefaragni, mert megtartom.
A hasznalatabol adodo koltsege pedig nem egyenesen aranyos az elfogyasztott benzin mennyisegevel.
(az ertekvesztese elsosorban a koratol fugg, masodsorban a megtett kilometertol)

Egy honapban kb. 3 bkv berlet arat koltom a kocsira. Ha a hetvegeken nem autoval mennek, es vennek egy bkv berletet, akkor rosszabbul jovok ki anyagilag.

Az 5 nap 4550Ft-ert berletet meg atgondolom (atszamolom), de szerintem ott vagyok ahol a part szakad, egy nap nem biztos, hogy elautozok 1000Ft-ot.

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....