Te sem érted. Én még mindig azt mondom, hogy ha informatika oktatás kapcsán nem tanulták meg a gyerekek, hogy hogyan kell szöveget szerkeszteni, akkor megmutathatja a magyartanár, hogy hogyan kell pdf-be menteni, de hogy abból nem lesz tisztességes dokumentum az holtbiztos.
Mesélhetik itt az okosok, hogy a tanárok elkpesztően tájékozottak, meg utánaolvasnak, de valószinűleg ők is annyit értenek az office-hoz mint az emberek 90%-a. Szartse. Autodidakta módon összekattintgattak valami borzalmat, aztán azt hiszik értenek hozzá, sőt tanitani is tudják.
Valószinűleg azon a szinten se állnak a témában, hogy egyáltalán belássák mennyire lövésük sincs az egészhez és milyen összetett témakör is egy szövegszerkesztés, táblázatkezelésről nem is beszélve.
De szerintem zárjuk ezt a szálat, aki nem értette az ezután se fogja, továbbra is kivánom, hogy a gyerekeit "utánaolvasott", egészen más tantárgyhoz ÉRTŐ tanár tanitsa szövegszerkeszteni meg táblázatkezelni, úgy mellékesen az óravégén, pár szóban, hogy be tudják adni pdf-ben a házifeladatot. Aztán sok sikert az életben egy átlag munkakörben ahol használni kell office-t.
Az már csak hab a tortán, hogy az eredeti témakörrel kapcsolatban mit is jelent mindez, azaz aki igy "tanul" szövegszerkeszteni és táblázatkezelni az mennyire fogja tudni az eltérő rendszereket kezelni. Bár az eddigiek fényében be kell lássam, hogy nyilvánvaló, hogy a történelem- hátmég a magyar tanárok oly tájékozottak, hogy a kisujjukban van a többféle office rendszerek kezelése, előnye-hátránya, eltérések, hiányzó feature-ök kerülőmegoldása egyik-másik rendszerben.