"Nem kell bizonyitani, hogy en voltam vagy sem. Az elektronikus vasarlasbol szarmazo fizetesek / utalasok elvben barmikor letilthatok (legalabbis nekem ezt mondtak a bankban, amikor ilyen jellegu problemam volt)."
Ehhez kapcsolódó múlt heti sztori, hogy az egyik kollégám egyik reggel megvette a Lidl-ben a szokásos reggelijét és némi egyebet (kb. 2 ezer forint). A pénztáros lehúzta a kártyáját, a rendszer elutasította. Lehúzta még egyszer, a rendszer elutasította. Lehúzta még egyszer, megint elutasította. Olyan jól sikerült a mutatvány, hogy a kollégám mindhárom lehúzásról kapott SMS-t, sikeres zárolással.
Hívta a bankot, hogy ne fizessenek a Lidl-nek, mert ő végül kénytelen volt kp. kifizetni a cuccot, mert nem akarták neki kártyára odaadni. A bankban tudod mit mondtak? Ha a Lidl benyújtja az igényt a zsozsóra, akkor fizetni fognak.
Menjen a Lidl-be, velük nézesse meg az aznapi kasszazárást és ha az stimmel, akkor kérje, hogy a Lidl ne kérje el még háromszor a banktól a lóvét. Elment a Lidl-be és végül egyenesbe is jött a sztori. A Lidl-ben mondták, hogy nem akarták a banktól bevasalni, mert tudják, hogy ő kp. fizetett és a kassza is stimmelt záráskor.
Hogy miért írtam ezt le? Mert ha a Lidl azt mondta volna a banknak, hogy fizessen, akkor a bank - az ügyintéző szerint legalábbis - fizetett volna. Háromszor, ugyanazt az összeget, minimális időeltolódással. Még akkor is, ha az nem életszerű.
Most két eset van. Vagy az ügyintéző nem volt képben, vagy a tényleg így van. Egy biztos, hogy az érintett napokig intézte az ügyet.
--
trey @ gépház