Bocs, egy nem válasszal is megelégedtem volna. ;)
Szóval Dell helpdesk az tapasztalataim szerint úgy néz ki, hogy mondjam meg, mit kell cserélni a gépben, megrendelik és másnap küldik a szerelővel. Ha nem tudom megmondani, akkor vigyem be a szervizbe, esetleg kiküldenek érte valakit, megnézik és egy-két héten belül visszakapom.
Földelés: mértem én (teljesen hülye nem vagyok hozzá, bár tény: arra nem számítottam, hogy ha valaki más hülye volt, esetleg a földvezeték is áram alá kerülhet), mérte egy munkaidőben klímaszereléssel foglalkozó úriember, valamint egy APC villámvédő/zavarszűrő eszköz, amit épp azért vettem, hogy ha valóban hálózati zavar okozza, akkor szűrje ki. Természetesen nem nyert.
(közös null-föld van egyébként, ami akár okozhat is gondot -dellékből attól kezdve, hogy üzleti gépbe ALPS touchpadet tettek, mindent kinézek -, csak nem magyarázza, hogy a legutóbbi szerelés óra miért csökkent a tapipad hibázása - korábban volt, hogy totálisan használhatatlanná vált, most csak "lájtosan" csinálja a korábbi hülyeségeit)
No mindegy, végeredményben ez már csak panaszkodás, meg a remény, hogy hátha valaki hazai sorstársat is találok, mert a dell fórumán láttam már hasonló panaszt. :(