Igen.
Azt mondták majd küldik a munkatársakat akik idejönnek és méregetnek.
De ez kb a 20x panaszra.
A munkatársak nem jöttek és eltelt már x hét. Telefon az ügyfélszolgáknak.
Azt mondja az ügyfélszolga, hogy azért nem jöttek a kollégák mert a telefon nem az én nevemen van és a tulajdonos nem köthető össze ezzel a címmel. Hát igen mondom ez flotta és csakugyan nem a én nevemen, de akkor most mit lehet tenni?
Azt mondta, hogy a kártyatulajdonosnak meg kell keresnie azt a képviselőt akinél ezek a szerződések lettek kötve és csak az ő kezdeményezésére indulhat el a folyamat. Hát mondom frankó mert én azt se tudom ki az ipse, csak kaptam egy kártyát egy telefonnal... De persze elindultam ezen a vonal. A képviselőt egyelőre nem sikerült utolérnem és eldöntöttem megoldom a dolgot más úton, mert tiszta vicc, hogy nem tudnak elérni telefonon....
--------------
„If there were no hell, we would be like the animals. No hell, no dignity.”