kb fél oldalnyi felsorolást lehet írni az úttörőként használt újdonságokról, vagy azokról a létező megoldásokról amit más félve használt, és azokról is melyek azonos időben kerültek bevezetésre másokéval. kezdve a kezdetleges fizikai modellezéstől a többmódú fegyverekig (ASMD esetén 3 mód), a dinamikusan változó zenétől a ~communication interface-en vagy épp dinamikus searchlight-on át a millió kis biszbaszig (utóbbi még akkor is, ha csak a játékmotor képességeit villogtatták vele).
itt is akad történet, bár nem meghatározó elem és nincsenek kiemelt állomásai, csupán egy bevezetés. ellenben akadnak páran akik egy FPS-ben megtalálják a hangulati elemeket Barátok Közt nélkül is - speciel én is ilyen vagyok, teszek a történetre, nekem nem létszükséglet.
a Tournament szériát kegyesen lefelejtetted a listáról, miközben hivatalosan is a Unreal család része, játékcsomagok kapcsolt termékei és az eredeti Unreal botmach-ek vagy botok által megtámogatott legkülönfélébb multis partik agyszüleményei.
"hőbörögtök egy személyes véleményen"
egy-két ponton volt szó személyes véleményről. az, hogy nem hallottál pl. az Unreal2-ről az azt' fasza, tök mindegy milyen értékeléseket kapott. én azt gondolnám, csak' kipróbálja aki szerette az elsőt.
"ahogy elnézem itt a hupon"
ezt nyugodtan tartalékolhatod, mert a mellékvágányra terelő idétlenség engem egyáltalán nem érdekel.
--
Vége a dalnak, háború lesz...