( buki | 2013. 06. 14., p – 13:01 )

Szerintem se kellene ennek így lennie, de mégis így van, és szerintem marad is a következő két dolog miatt:

1. Annak idején emlékezetem szerint a Magyar Reklámszövetség (vagy valami ilyesféle szervezet) lobbizta ki, hogy céges címre lehessen engedély nélkül is ajánlatot küldeni, ami a maga módján tulajdonképpen logikus dolog.

2. A probléma ott kezdődik, hogy - ha helyes következtetést sikerült levonnom a saját "kutatásaimból" - a céges címek kereskedelme többszintű rendszer. Vannak felső szintű reklámcégek akiknél fel lehet ugyan iratkozni úgynevezett Robinson listára, de ha meg is teszed, erről nem fognak értesülni mindazok a boldog tízezrek, akiknél már legálisan ott van egy adatbázis, benne a címeddel. Ők továbbra is használják, te meg leiratkozhatsz tízezerszer, amit ők vagy tudomásul vesznek, vagy nem.

Szóval ahogy Murphy mondta, bármerre indulsz, a végén úgyis ott állsz megfürödve. Szerintem ezt látta be valamikor az NMHH is. A hiba ott volt, amikor elindították ezt a címkereskedelmi lavinát, ezzel viszont így utólag már senki se tud semmit kezdeni.

---
Science for fun...