( csortu | 2013. 03. 18., h – 11:16 )

Miért mosol össze egy akármilyen érdemi műveletet - legyen az akár információnyújtási - ezzel a marhasággal, amivel egyedül a kormány maga és a hasznos hülyéi elégedettek, de aki ott ült a semmi közepén, az csak tombolt, aki otthon, az csak röhögött rajta?

Nem az üzenetek tartalmán polemizálok. Azon akadok fönn, hogy egy cég úgy érzi, eldöntheti, adott esetben hasznos e, amit kérnek tőle.
Lehet, hogy igazad van, és az adott esetben teljesen hasznontalan volt az üzenetek elküldése. (Bár azt remélem tudod, hogy SMS riasztás máshol, más katasztrófa helyzetben is létezik, és ott se annyira az üzenet tartalma, mint inkább a léte a fontos.) Nekem azzal van bajom, hogy adott cég úgy érzi, hogy ha a kérés szerinte marhaság, akkor jó, ha megtagadja. Én nem látok minőségi különbséget az árvízes példám (a céges, nem a honvédséges) és a megtörtént eset között. A cég majd eldönti, hogy adott helyzetben hasznos e a tőle kért hozzájárulás. És aszerint mond igent, vagy nemet. Ez szimplán nem kompatibilis az én világnézetemmel, miszerint ha valaki van "in charge", akkor ne akarjunk már náluk okosabbak lenni. Még akkor se, ha az illető az éppen aktuális rohadt kormány.

Csaba