( doc | 2013. 03. 07., cs – 17:08 )

milyen 'plusz muszaki'? :S irtam hogy van meg ra egy ev (ez boven tobb mint 2 honap)
az atiras minden koltsege az en esetemben kb. 60ezer volt, egy kisebb motoru auto (egy 1.1-es, 1.2-es mar boven eleg munkaba jarni) atirasa meg olcsobb, szamoljunk 50ezerrel
ha csak 2-3 honapra kell, akkor ott szoba sem kerul a fektarcsa, akku es gumik csereje, de meg a vezerlese sem. olajat illik, de ilyen rovid idore akar az is elhagyhato, raadasul az filleres tetel

szoval az en esetemben minden papirozassal egyutt kb. 240-250 ezer volt mire a nevemre kerult
azota annyit koltottem ra hogy vettem egy jobb elso lampat + indexet ra vaterarol, postazassal egyutt 4 ezer ft, meg egy garnitura teli gumit (hasznalt de jo allapotu, 24ezer)

ezek egy 2-3 nyari honapra vett autonal siman megsporolhatok, szoval a vetelar + atirasi koltsegen kivul nincs mas koltseg

szamoljunk nagyvonaluan 250ezerrel (de 150-bol mar boooven meg lehet oldani egy szaladgalos autot, pl. skoda favorit, stb)

ezt hasznalod mondjuk 3 honapig, a 'fapados' berles ennyi idore lenne kb. 200ezer forint (ha 4 honapig megtartod az autot, akkor mar azzal is jol jarsz, ha 4 honap utan belokod az arokba es a sakaloknak hagyod)

3 honap utan a 180-ert megvett autot 'mindegy csak vigye el valaki' alapon eladod mondjuk 150-ert (3 honap alatt egy tizenX eves auto erteke nem csokken) gyak. barmikor azonnal

igy is megsporoltal 100ezret a 3 honap alatt :)

na jo, a kotelezo biztositast meg szamoljuk bele, ez negyed evre talan 4-5ezer ft (sulyadot meg csak akkor kell fizetni, ha az ev elejen a te neveden van az auto, szoval jelen esetben ev vegeig nem)